Saturday, May 16, 2009

SMS from his daughter...

These are text messages from his daughter to me. Pay attention to the language that she uses:

1. Memang rumah ni ada nama ko tp xda hitam putih yg mengatakan aku xblh duduk. Atau ko ni nk blk dduk umah ni tp disbbkn ko malu dgn aku ko suh aku keluar. Ko suruh aku klur tp ko yg klur dulu dr aku kn. Ko nI sengal blh tahan.

2. Ko adalah syaitan b'topengkn manusia.

3. Ko sengal sgt smpi xblh pk bwk kes smpi mahkamah tp t'malu sendiri. Tuham xkabulkan doa pempuan mcm ko...

4. Kau sebg isteri yg xpandai menguruskan rumahtangga, makan pakai laki kau ada kau jaga sekarang? Sdangkn kau masih bini dia yang sah. Aku dan mak aku xsuruh ayh ceraikn kau, tapi kau yg sebok mintak cerai.

I replied to her just to ask for her IC No so that I could call her to be a witness in my next trial... that shut her up...

To this girl, I have only one thing to say...

AKU HARAP KAU AKAN DAPAT SUAMI LEBIH TERUK DARI BAPAK KAU...

1 comment: